S reklamními plochami ve veřejném prostoru jsou spojovány pojmy jako snesitelnost, tolerance, agrese nebo znásilnění a celkově jsme se naučili reklamu v našem veřejném prostoru nazývat vizuálním smogem. Naše oči jsou každodenně napadáný agresivní grafikou, slogany a přeretušovanými fotografiemi. Co se ale stane, pokud si za svého průvodce městem zvolíme nevidomého či slabozrakého člověka? Jaké jsou jeho zkušenosti s vizuálním smogem a co vidící člověk pro oči nevidí?
poděkování: Adam Tomáš, Boženka Fišerová, Elajz Čermáková, Linda Albrechtová, Jakub Kemberský, Martin Rojíček, 
UNSEEN 
Terms such as tolerance, tolerance, aggression or rape are associated with advertising in public space, and in general we have learned to refer to advertising in our public spaces as visual smog. Our eyes are assaulted on a daily basis by aggressive graphics, slogans, and overexposed photographs. But what happens if we choose a blind or partially sighted person as our guide through the city? What is his or her experience of visual smog and what does a sighted person not see for the eyes?
thanks to: Adam Tomáš, Boženka Fišerová, Elajz Čermáková, Linda Albrechtová, Jakub Kemberský, Martin Rojíček, 
Back to Top